Vaterra Twin Hammers a nastavení serva pro ovládání převodovky podruhé

Autor: RC.305
Sekce: Tipy a triky
Vydáno dne: 09.03.2013


Vaterra Twin Hammers a nastavení servaMivy, kamarád a vlastník Vaterry Twin Hammers z mého unboxing videa, mne po zveřejnění článku o nastavení serva pro ovládání převodovky upozornil na možná ještě lepší a názornější ukázku nastavení serva. Jedná se o šest fotografií s popisem osmi kroků pro nastavení serva a vysílačky, které pocházejí přímo od vlastníka Vaterry, firmy Horizon Hobby a jejího Product Supportu.

Video je takříkajíc otravné v tom, že ho musíte v jednotlivých fázích nastavování serva pro ovládání převodovky neustále zastavovat a posouvat dozadu nebo dopředu, a to i několikrát. Dobře popsaný statický obrázek je v těchto případech mnohem lepší. Pojďme tedy na to.

Krok 1

Odstraňte páku serva, zapněte vysílačku a auto:
Vaterra Twin Hammers Shift Servo Setup

Krok 2

Na vysílači nastavte AUX-L a AUX-H na minimum (otočit naplno proti směru hodinových ručiček):
Vaterra Twin Hammers Shift Servo Setup

Krok 3

Vycentrujte posuvnou hřídel řazení (shifter shaft) na převodovce tak, aby byla mezi pákou řazení a krytem převodovky mezera cca 3 až 3,5 mm:
Vaterra Twin Hammers Shift Servo Setup

Krok 4

Nasaďte servopáku zpět na servo, přitom dodržujte mezeru 3 až 3,5 mm dle kroku (3). Servopáku zajistěte šroubkem:
Vaterra Twin Hammers Shift Servo Setup

Krok 5, 6

(5) Na vysílači přepněte kolébkou třetího kanálu na vysokou rychlost.
(6) Na vysílači otáčením AUX-L po směru hodinových ručiček pohněte servem tak, aby vznikla mezi pákou řazení a krytem převodovky mezera 1 mm. Je možné, že budete muset trochu popojet s autem, aby si ozubená kola "sedla". Ujistěte se též, že linky řazení jsou po zařazení rychlosti volné - zkontrolujte to tak, že trochu "polechtáte" plyn a vodorovný link řazení by měl být volně pohyblivý na kulových čepech:
Vaterra Twin Hammers Shift Servo Setup

Krok 7, 8

(7) Na vysílači přepněte kolébkou třetího kanálu na nízkou rychlost.
(8) Na vysílači otáčením AUX-H po směru hodinových ručiček pohněte servem tak, aby vznikla mezi pákou řazení a krytem převodovky mezera 6 až 6,5 mm. Opět, stejně jako v kroku (6) je možné, že budete muset trochu popojet s autem, aby si ozubená kola "sedla". Ujistěte se též, že linky řazení jsou po zařazení rychlosti volné - zkontrolujte to tak, že trochu "polechtáte" plyn a vodorovný link řazení by měl být volně pohyblivý na kulových čepech:
Vaterra Twin Hammers Shift Servo Setup

Finito.

- Fotografie - RCCrawler.com / Horizon Hobby Product Support -


Tento dokument byl vytištěn ze stránek RC.305 na adrese http://rc.305.cz

© 2009 - Michal Nováček - minot@ur  |  Všechna práva vyhrazena - All rights reserved  |  Obsah - uvedení autoři a zdroje